Nawigacja

O nas - tekst łatwy do czytania (ETR)

O nas - tekst łatwy do czytania (ETR)

Opublikowane przez : Tomasz Sojka

O nas - Tekst łatwy do czytania (ETR)

 

INFORMACJA O OKRĘGOWYM URZĘDZIE MIAR WE WROCŁAWIU W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA ETR (EASY TO READ)

 

Gdzie się znajdujemy?

Okręgowy Urząd Miar w Katowicach, w skrócie OUM w Katowicach znajduje się przy ulicy Rynek 9 w Katowicach.

 

Czym zajmuje się Urząd ?

W Urzędzie możesz sprawdzić na przykład wagę, ciśnieniomierz, miarę, sekundomierz. W Urzędzie sprawdzisz czy produkty, które kupujesz ważą tyle ile jest to napisane na opakowaniu.

 

Kto nami kieruje?

Kieruje nami Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Katowicach.
Dyrektorem Okręgowego Urzędu Miar w Katowicach jest Mariusz Czerwiński.
Dyrektorowi w pracy pomagają Naczelnicy oraz pracownicy.

 

Jak do nas dojedziesz?

Dojedziesz do nas od Rynku tramwajem: 0, 6, 11, 13, 16, 19, 23, 43, 46 (przystanek Katowice Rynek).
Kieruj się w stronę ulicy Teatralnej.

 

Jak załatwisz sprawę w Urzędzie?

Przyjdź do nas osobiście.

Dla Twojego komfortu prosimy, uprzedź nas o swojej wizycie. 

Wtedy, znając Twoje potrzeby, będziemy mogli się lepiej przygotować.

ul. Rynek 9 40-957 Katowice Punkt Obsługi Klienta jest na parterze budynku. Jeśli będziesz potrzebować pomocy, proś śmiało.

 

Zadzwoń na numer telefonu: 32 258 94 36

​Wyślij fax na numer telefonu: 32 353 75 72

Wyślij wiadomość na adres poczty elektronicznej: sekretariat@katowice.gum.gov.pl

 

Budynki Urzędu są też winnych miejscach na terenie województwa śląskiego Tutaj sprawdzisz gdzie dokładnie jeszcze są budynki Urzędu.

Udogodnienia:

  • Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, przed budynkiem OUM w Katowicach przy ul. Rynek 9 jest wyznaczone ogólnodostępne miejsca dla osób niepełnosprawnych w miejskiej strefie płatnego parkowania.
  • Jeśli jesteś osobą niewidomą lub mającą duże problemy z widzeniem poinformuj o tym pracowników Urzędu. Oni pomogą załatwić Twoją sprawę. Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Urzędu.

Jeśli jesteś osobą głuchą lub słabosłyszącą możesz skorzystać z tłumacza języka migowego. Tłumacz jest za darmo. Chęć skorzystania z usługi tłumacza zgłoś co najmniej 3 dni przed wizytą.

W celu ustalenia spotkania skontaktuj się z sekretariatem OUM w Katowicach: 

e-mail: sekretariat@katowice.gum.gov.pl

tel. 32 258 94 36

Podczas załatwiania spraw w Urzędzie zawsze możesz korzystać z pomocy dowolnie wybranej przez siebie osoby, która będzie Ci towarzyszyć w celu ułatwienia komunikacji.

Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności można również składać pod adresem e-mail: sekretariat@gum.gov.pl

Koordynator do spraw dostępności

Ewelina Łuczka
e-mail: sekretariat@katowice.gum.gov.pl
tel. 32 258 94 36

Więcej informacji dla osób z niepełnosprawnościami:

Link do deklaracji dostępności.

 

do góry